وام به زلزله زدگان بستک و بشاگرد هرمزگان پرداخت شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 15 مهر 1394
بازدید : 289
نویسنده : فــردیـن احـمدی

بندرعباس- مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان گفت: یکهزارو 166میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض و ارزان قیمت به زلزله زدگان شهرستانهای بشاگرد و بستک از توابع این استان پرداخت شده است.

 

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از ایرنا حامد ذاکری سه شنبه درگفت وگو با خبرنگاران رسانه های همگانی با تشریح روند بازسازی مناطق زلزله زده این دو شهرستان اظهارکرد: در اجرای مصوبه هیات دولت 770 میلیارد در قالب 600 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت و170میلیارد ریال بطور بلاعوض به آسیب دیدگان از زلزله در بشاگرد پرداخت شده است.
این مقام مسئول یادآورشد: در بستک نیزدر مجموع 396میلیارد ریال شامل 66میلیارد ریال وام بلاعوض و 330میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به زلزله زدگان این شهرستان پرداخت شده است.
در اطلاعات منتشره آمده است: اردیبهشت ماه سال 92زلزله ای به بزرگی 2/6 ریشتر درامواج درونی زمین شهرستان بشاگرد هرمزگان را لرزاند که به سه هزار واحد مسکونی خسارت وارد شد.
دراین اطلاعات زمان وقوع زلزله پنج ونیم ریشتری بستک با یک کشته و 29مجروح نیز 12دی سال 92اعلام شده است.
ذاکری در ادامه با اشاره به مناسبت روز ملی روستا از واگذاری 28 هزار و 850 قطعه زمین بمنظور احداث مسکن به روستاییان هرمزگان بعنوان بخشی دیگر از فعالیت های این بنیاد نام برد.
وی اضافه کرد: از 68 هزار و 146 نفر روستایی معرفی شده جهت دریافت وام 150 میلیون ریالی تعداد 58 هزار نفر آنان این تسهیلات را دریافت کرده که بیش از 50 هزار نفر از آنان نیز تاکنون موفق به اخذ پایان کار شده اند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان خاطرنشان ساخت: طرح هادی روستایی در سطح421 روستای بالای 20 خانوار این استان درحال انجام است که یازده روستای آن به مرحله افتتاح و بهره برداری رسیده است.
ذاکری یادآورشد: از مجموع یکهزارو730 پارچه آبادی این استان یکهزار و 277 روستای آن بالای 20 خانوار جمعیت دارند که حدود 800 روستا دارای طرح مطالعاتی هستند و طبق برنامه پنجم توسعه بایستی تا پایان این برنامه (سال 94) همه آنها دارای طرح مطالعاتی( طرح هادی) شوند.ک/ 





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: روند بازسازی مناطق زلزله زده، تسهیلات ارزان قیمت،زلزله زدگان شهرستانهای بشاگرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 546
بازدید دیروز : 843
بازدید هفته : 546
بازدید ماه : 6256
بازدید کل : 131389
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com